Algemene Ledenvergadering op 3 oktober 2020

Het afgelopen seizoen eindigde door het coronavirus anders dan wij verwacht hadden. Hierdoor kon ons mixtoernooi helaas geen doorgang vinden, eveneens als de algemene ledenvergadering (ALV) die traditioneel tijdens ons mixtoernooi plaatsvindt. Als vereniging zijn wij echter verplicht om jaarlijks een ALV te organiseren. Inmiddels zijn fysieke bijeenkomsten weer mogelijk onder strikte voorwaarden waardoor ook onze ALV kan plaatsvinden.

Daarom nodigen wij alle leden of een van hun ouders/verzorgers uit om hun stem te laten horen op onze algemene ledenvergadering op

zaterdag 3 oktober 2020
om 18:00 uur
in de grote zaal van het MFC It Maskelyn in Hurdegaryp

Voor deze bijeenkomst gelden de volgende voorwaarden:

• Aanmelding vooraf is verplicht. Stuur hiervoor een mail naar ALV@hbvhornets.nl voor maandag 28 september 2020 zodat wij voldoende tijd hebben de ALV op locatie voor te bereiden. Zonder aanmelding helaas ook geen toegang tot onze ALV.
  • Gezondheidscheck voorafgaand aan de toegang (vergelijkbaar met de gezondheidsvragen die bij een bezoek aan een horeca gelegenheid worden gesteld)
  • We houden ons aan de geldende maatregelen (1,5 m afstand, hygiëne)
  • Bij verkoudheidsklachten op de dag van de ALV blijf a.u.b. thuis.

ALV agenda en stukken
Hierbij de stukken voor de ALV alvast ter inzage:

We zien jullie graag op 3 oktober a.s.
Bestuur HBV Hornets